Není nad to, udělat si RADOST! A to třeba v podobě kvalitní knihy.

10.02.2019 - Zajímá Vás zdravý životní styl? Chcete se více orientovat v názorech?



Pokud Vás zajímá alespoň trošku zdravý životní styl, doporučuji, než pročítat několik publikací či mezinárodních webů, seznámit se s publikací od Margit Slimákové. Velkou radost mi udělaly kvalitní informace na jednom místě. Podložené úhly pohledu na používání cukru, mléka, suplementace, B12 u veganů a dalších. Životní zkušenosti získané u nás i v zahraničí má v naší republice málokdo. Právem tedy může být paní Margit považována za odborníka. Navíc je to sympatická dáma (osobně ji neznám :-)) a kniha sama o sobě je velmi netradičně pojata. Gratuluji! Za mě musím říci, že u nás se stane rodinnou "biblí" a Vám přeji, abyste na ni narazili.

Hezké předjarní dny, Vaše kuku Ir.

PS: Možná jste si všimli, že venku začali prozpěvovat ptáčci. Probouzí se jaro, a to opravdu. Začíná tzv. biologické jaro, kdy je vhodné podpořit jarní očistu organismu.

Základem je omezení tučných pokrmů z jídelníčku, a také upuštění od cukru a bílé mouky. Vše by mělo probíhat postupně, ne naráz, aby tělo neprodělalo šok. Do klasické stravy bychom měli častěji zařadit fazoli velkou, čočku, cizrnu a hrách, které můžeme nechat i vyklíčit. Právě klíčky jsou symbolem jara a mají v sobě jarní energii, která je velmi prospěšná. Klíčků pak stačí denně užívat 1 lžičku, a s postupujícím jarem i více. Dále by se do jídelníčku měly zařadit jarní kopřivy, např. ve formě polévky a také pampelišky. Chybět by nemělo nám známe pickles (mléčně kvašená zelenina), která dodá tělu potřebné vitamíny a enzymy. Z obilovin pak zařaďte typicky české plodiny, kterými jsou pšenice, oves, ječmen a žito, ať už ve formě celého zrna, krup nebo vloček.

Celkově by v naší kuchyni mělo ubývat pečení a smažení (to je úprava spíše pro zimu), začínáme napařovat, vaříme ve vodě a tepelnou úpravu oproti zimě zkracujeme. V našem jídelníčku by neměly chybět omáčky a polévky, které dodají našemu tělu potřebné tekutiny. A závěrem – po ránu je vhodné podpořit činnost jater vodou s kvalitním jablečným octem, později pak můžeme popíjet bylinkové čaje.








Není nad to, udělat si RADOST! A to třeba v podobě kvalitní knihy.

« zpět


Chutné blogování - Chutné blogování | Není nad to, udělat si RADOST! A to třeba v podobě kvalitní knihy.

"Projezte se ke zdraví" 724 076 303 Mail 69 Kč, nad 1200 Kč ZDARMA






| | |
© 2019 Insion